BALLET-JAZZ INFANTIL

Ballet-Jazz Infantil

Descobreix la màgia de la dansa amb les nostres classes de Ballet-Jazz per a infants!

Les classes de Ballet-Jazz Infantil són una combinació encantadora de la gràcia del ballet clàssic i l'energia del jazz, dissenyades especialment per als més petits. En un entorn divertit i estimulant, els nostres professors ajuden els nens a desenvolupar la seva tècnica, expressió i amor per la dansa.

Què és el Ballet-Jazz Infantil?

El Ballet-Jazz Infantil és una introducció a la dansa que combina elements del ballet clàssic i del jazz, adaptats a les necessitats i interessos dels nens. A través de jocs, cançons i activitats creatives, els nens exploren el moviment i la música mentre aprenen les bases de la dansa.

Beneficis del Ballet-Jazz Infantil

• Desenvolupament físic: Millora de la coordinació, la flexibilitat i la força muscular.
  • Expressió i creativitat: Fomenta la creativitat i l'expressió personal a través del moviment.
  • Confiança i autoestima: Ajuda a construir la confiança en si mateixos mentre els nens superen reptes i aconsegueixen èxits.
  • Disciplina i concentració: Promou la disciplina i la concentració a través de l'aprenentatge de tècniques i coreografies.
  • Amistat i companyonia: Fomenta la interacció social i l'amistat amb altres nens en un entorn divertit i respectuós.

Per a qui és el Ballet-Jazz Infantil?

El Ballet-Jazz Infantil està obert a nens i nens de totes les edats i nivells d'experiència. Les nostres classes estan dissenyades per adaptar-se a les necessitats dels més petits i proporcionar-los una experiència de dansa enriquidora i divertida.

Què pots esperar en una classe de Ballet-Jazz Infantil?

• Escalfament i preparació: Comença la classe amb jocs i exercicis per calfar els músculs i preparar-se per al moviment.
  • Aprenentatge de tècniques: Introducció a les bases del ballet clàssic i del jazz, adaptades a l'edat dels nens.
  • Coreografies i jocs de moviment: Treballa en petites coreografies i jocs de moviment que fomenten la creativitat i la coordinació.
  • Expressió i interpretació: Anima els nens a expressar-se i interpretar la música amb llibertat i imaginació.
  • Final relaxat: Finalitza la classe amb estiraments i relaxació per ajudar els nens a recuperar-se i relaxar-se.

Uneix-te a nosaltres i descobreix la dansa amb els teus petits ballarins

No hi ha res més emocionant que veure els teus fills descobrir la màgia de la dansa! Vine a les nostres classes de Ballet-Jazz Infantil i comparteix aquesta meravellosa experiència amb ells. Les classes estan obertes tot l'any i són una oportunitat perfecta per a tots els nens que estimen ballar i jugar.

T'esperem a la nostra escola de dansa!

Driss dansa

DRISS DANSA neix l’any 2010, sota la direcció de Berta Guillem, qui, amb formació en Ballet clàssic, Modern Jazz i Funky a Barcelona, París i Londres, amb 10 anys previs d’experiència docent, i instruïda en àmbits com el coaching i l’assertivitat, decideix crear una escola de dansa al centre de Sabadell, davant l’emblemàtica Escola Pia, oferint un gran ventall de disciplines per a totes les edats i nivells, i on tothom hi és benvingut. L’equip personal del DRISS és la clau de l’èxit de l’escola. En constant formació, transmet cada dia la disciplina de la dansa en un ambient familiar i càlid. L’escola té un objectiu clar: fer gaudir de la dansa a tothom que vulgui formar part de la gran família que avui dia és DRISS DANSA. Tots els nivells regulars inclouen la Base Tècnica i el Jazz-Funky. A més, l’escola ofereix classes de Contemporani, Ballet, Funky i Hip Hop per a totes les edats, i Iniciació a la dansa, a partir de 3 anys.

Cada any, l’escola organitza un Festival de fi de curs de gran format, en el qual s’hi representen coreografies de totes les disciplines impartides. El plat fort d’aquests festivals és a la segona part, en la que, alumnes i familiars esperen amb delit la representació coreogràfica d’un conte tradicional del que se n’han fet versions cinematogràfiques. Aquest esdeveniment se celebra al Teatre-auditori de Sant Cugat, i la participació dels alumnes és opcional.
CONTACTE

C/ Escola Pia, 71
08201 Sabadell - BCN
veure mapa