BASE TÈCNICA

Base Tècnica

Desenvolupa les teves habilitats amb la nostra Base Tècnica!

La Base Tècnica és fonamental per a qualsevol ballarí, ja que proporciona els fonaments necessaris per executar qualsevol estil de dansa amb precisió i gràcia. A la nostra escola, oferim classes de Base Tècnica dissenyades per millorar la postura, la força, la flexibilitat i la coordinació, aspectes essencials per excel·lir en la dansa.

Què és la Base Tècnica?

La Base Tècnica inclou una sèrie d'exercicis i pràctiques que ajuden a enfortir els músculs, millorar l'alineació corporal i desenvolupar una major consciència corporal. Aquesta base és imprescindible per a qualsevol ballarí, ja que facilita l'aprenentatge de moviments més complexos i avançats.

Beneficis de la Base Tècnica

• Millora de la postura: Els exercicis tècnics ajuden a corregir i mantenir una postura adequada, essencial per a qualsevol ballarí.
  • Enfortiment muscular: Les classes treballen diferents grups musculars, augmentant la força i la resistència.
  • Major flexibilitat: Els estiraments i exercicis específics milloren la flexibilitat, reduint el risc de lesions.
  • Coordinació i equilibri: Els exercicis tècnics ajuden a millorar la coordinació i l'equilibri, fonamentals per a una execució precisa dels moviments.
  • Consciència corporal: Els ballarins desenvolupen una millor comprensió del seu cos i dels seus moviments, facilitant l'aprenentatge de noves tècniques.

Per a qui és la Base Tècnica?

La Base Tècnica és adequada per a ballarins de totes les edats i nivells d'experiència. Tant si ets un principiant que acaba de començar com si ets un ballarí experimentat que vol perfeccionar la seva tècnica, les nostres classes estan dissenyades per ajudar-te a aconseguir els teus objectius.

Què pots esperar en una classe de Base Tècnica?

• Escalfament i estiraments: Comencem amb exercicis suaus per preparar el cos i evitar lesions.
  • Exercicis de força i flexibilitat: Treballem diferents grups musculars per enfortir el cos i millorar la flexibilitat.
  • Pràctiques d'alineació i postura: Ens centrem en la correcta alineació corporal i la postura adequada per a cada moviment.
  • Exercicis de coordinació i equilibri: Realitzem exercicis específics per millorar la coordinació i l'equilibri.
  • Refredament: Finalitzem la classe amb estiraments i exercicis de relaxació per assegurar una recuperació adequada.

Uneix-te a nosaltres i millora la teva Base Tècnica

No esperis més per desenvolupar les teves habilitats i aconseguir una tècnica impecable! Uneix-te a les nostres classes de Base Tècnica i descobreix com una bona base pot transformar la teva dansa. Les nostres classes estan obertes tot l'any i estem encantats de rebre nous alumnes en qualsevol moment.

T'esperem a la nostra escola de dansa!

Driss dansa

DRISS DANSA neix l’any 2010, sota la direcció de Berta Guillem, qui, amb formació en Ballet clàssic, Modern Jazz i Funky a Barcelona, París i Londres, amb 10 anys previs d’experiència docent, i instruïda en àmbits com el coaching i l’assertivitat, decideix crear una escola de dansa al centre de Sabadell, davant l’emblemàtica Escola Pia, oferint un gran ventall de disciplines per a totes les edats i nivells, i on tothom hi és benvingut. L’equip personal del DRISS és la clau de l’èxit de l’escola. En constant formació, transmet cada dia la disciplina de la dansa en un ambient familiar i càlid. L’escola té un objectiu clar: fer gaudir de la dansa a tothom que vulgui formar part de la gran família que avui dia és DRISS DANSA. Tots els nivells regulars inclouen la Base Tècnica i el Jazz-Funky. A més, l’escola ofereix classes de Contemporani, Ballet, Funky i Hip Hop per a totes les edats, i Iniciació a la dansa, a partir de 3 anys.

Cada any, l’escola organitza un Festival de fi de curs de gran format, en el qual s’hi representen coreografies de totes les disciplines impartides. El plat fort d’aquests festivals és a la segona part, en la que, alumnes i familiars esperen amb delit la representació coreogràfica d’un conte tradicional del que se n’han fet versions cinematogràfiques. Aquest esdeveniment se celebra al Teatre-auditori de Sant Cugat, i la participació dels alumnes és opcional.
CONTACTE

C/ Escola Pia, 71
08201 Sabadell - BCN
veure mapa