CONTEMPORANI

Dansa Contemporània

Explora la llibertat de moviment amb la nostra Dansa Contemporània!

La dansa contemporània és una forma d'expressió artística que combina elements de diferents estils de dansa, permetent als ballarins experimentar amb moviments innovadors i creatius. A la nostra escola, oferim classes de Dansa Contemporània per a tots els nivells, enfocades a desenvolupar la tècnica, l'expressivitat i la creativitat individual.

Què és la Dansa Contemporània?

La Dansa Contemporània és un estil de dansa que va sorgir a principis del segle XX com una reacció contra les formes més rígides del ballet clàssic. Es caracteritza per la seva flexibilitat, la varietat de moviments i l'èmfasi en l'expressió personal i la improvisació. Els ballarins de dansa contemporània sovint utilitzen el pes del seu cos, la gravetat i el contacte amb el terra com a elements clau en les seves coreografies.

Beneficis de la Dansa Contemporània

• Creativitat i expressió: Fomenta la creativitat individual i l'expressió emocional a través del moviment.
  • Flexibilitat i força: Millora la flexibilitat, la força muscular i la resistència física.
  • Consciència corporal: Desenvolupa una major consciència del cos i dels seus moviments.
  • Coordinació i equilibri: Ajuda a millorar la coordinació i l'equilibri.
  • Adaptabilitat: La varietat de moviments permet als ballarins adaptar-se a diferents estils i tècniques de dansa.

Per a qui és la Dansa Contemporània?

La Dansa Contemporània és per a tothom, independentment de l'edat o el nivell d'experiència. Les nostres classes estan dissenyades per adaptar-se a les necessitats i capacitats de cada alumne, garantint un aprenentatge progressiu i satisfactori.

Què pots esperar en una classe de Dansa Contemporània?

• Escalfament i estiraments: Comencem amb exercicis suaus per preparar el cos i evitar lesions.
  • Tècnica i moviments bàsics: Treballem tècniques i moviments fonamentals de la dansa contemporània.
  • Improvisació: Fomentem la improvisació per desenvolupar la creativitat i l'expressivitat personal.
  • Coreografia: Aprenem i practiquem coreografies que combinen diferents elements tècnics i expressius.
  • Refredament: Finalitzem la classe amb estiraments i exercicis de relaxació per assegurar una recuperació adequada.

Uneix-te a nosaltres i descobreix la Dansa Contemporània

No esperis més per explorar la llibertat i la creativitat de la Dansa Contemporània! Uneix-te a les nostres classes i deixa que el teu cos expressi tot el seu potencial. Les nostres classes estan obertes tot l'any i estem encantats de rebre nous alumnes en qualsevol moment.

T'esperem a la nostra escola de dansa!

Driss dansa

DRISS DANSA neix l’any 2010, sota la direcció de Berta Guillem, qui, amb formació en Ballet clàssic, Modern Jazz i Funky a Barcelona, París i Londres, amb 10 anys previs d’experiència docent, i instruïda en àmbits com el coaching i l’assertivitat, decideix crear una escola de dansa al centre de Sabadell, davant l’emblemàtica Escola Pia, oferint un gran ventall de disciplines per a totes les edats i nivells, i on tothom hi és benvingut. L’equip personal del DRISS és la clau de l’èxit de l’escola. En constant formació, transmet cada dia la disciplina de la dansa en un ambient familiar i càlid. L’escola té un objectiu clar: fer gaudir de la dansa a tothom que vulgui formar part de la gran família que avui dia és DRISS DANSA. Tots els nivells regulars inclouen la Base Tècnica i el Jazz-Funky. A més, l’escola ofereix classes de Contemporani, Ballet, Funky i Hip Hop per a totes les edats, i Iniciació a la dansa, a partir de 3 anys.

Cada any, l’escola organitza un Festival de fi de curs de gran format, en el qual s’hi representen coreografies de totes les disciplines impartides. El plat fort d’aquests festivals és a la segona part, en la que, alumnes i familiars esperen amb delit la representació coreogràfica d’un conte tradicional del que se n’han fet versions cinematogràfiques. Aquest esdeveniment se celebra al Teatre-auditori de Sant Cugat, i la participació dels alumnes és opcional.
CONTACTE

C/ Escola Pia, 71
08201 Sabadell - BCN
veure mapa