BALLET BÀSIC ADULTS

Ballet Bàsic per a Adults

Descobreix la bellesa i l'elegància del Ballet amb les nostres classes per a adults!

Les nostres classes de Ballet Bàsic per a Adults estan dissenyades per a persones que desitgen aprendre les tècniques fonamentals del ballet en un ambient acollidor i encoratjador. Ja sigui que estiguis començant de zero o que tornis a connectar amb la dansa després d'una pausa, les nostres classes et proporcionaran una base sòlida per al teu creixement com a ballarí.

Què és el Ballet Bàsic per a Adults?

El Ballet Bàsic per a Adults ofereix una introducció a les tècniques clàssiques del ballet, incloent posicions, moviments bàsics i exercicis de barra. Aquesta disciplina és ideal per millorar la postura, la flexibilitat i la força muscular, mentre aprens els fonaments de la dansa clàssica.

Beneficis del Ballet Bàsic per a Adults

• Millora de la postura: Aprendràs a mantenir una postura correcta i elegant mentre treballes amb les diferents posicions del ballet.
  • Desenvolupament muscular: Reforçaràs els músculs del teu cos, millorant la força i la resistència.
  • Flexibilitat: Les tècniques de ballet ajuden a augmentar la flexibilitat del cos, afavorint la mobilitat articular.
  • Expressió artística: Descobriràs com expressar-te a través dels moviments gràcies a la bellesa i l'elegància del ballet.
  • Connectar amb la música: Aprendràs a ballar al ritme de la música clàssica, millorant la teva coordinació i el teu ritme.

Per a qui és el Ballet Bàsic per a Adults?

El Ballet Bàsic per a Adults és adequat per a persones de totes les edats i nivells d'experiència. Les nostres classes estan obertes tant a principiants com a aquells que volen refrescar les seves habilitats en ballet.

Què pots esperar en una classe de Ballet Bàsic per a Adults?

• Escalfament i estiraments: Comença la classe amb exercicis suaus per preparar el teu cos per a la dansa.
  • Exercicis de barra: Aprèn els fonaments del ballet a la barra, treballant posicions i moviments bàsics.
  • Tècniques de centre: Practica moviments més complexes al centre de l'aula, treballant la coordinació i l'equilibri.
  • Coreografies senzilles: Apren moviments de ballet que formen part de petites coreografies senzilles.
  • Refredament: Finalitza la classe amb estiraments i relaxació per alleujar els músculs i prevenir lesions.

Uneix-te a nosaltres i comença la teva aventura en el Ballet

No importa si ets un principiant o si has ballat abans, les nostres classes de Ballet Bàsic per a Adults estan obertes a tothom. Descobreix la bellesa i l'elegància del ballet mentre millores la teva salut física i mental. Les classes són amigables i acollidores, i estem aquí per ajudar-te a assolir els teus objectius de dansa.

T'esperem a la nostra escola de dansa!

Driss dansa

DRISS DANSA neix l’any 2010, sota la direcció de Berta Guillem, qui, amb formació en Ballet clàssic, Modern Jazz i Funky a Barcelona, París i Londres, amb 10 anys previs d’experiència docent, i instruïda en àmbits com el coaching i l’assertivitat, decideix crear una escola de dansa al centre de Sabadell, davant l’emblemàtica Escola Pia, oferint un gran ventall de disciplines per a totes les edats i nivells, i on tothom hi és benvingut. L’equip personal del DRISS és la clau de l’èxit de l’escola. En constant formació, transmet cada dia la disciplina de la dansa en un ambient familiar i càlid. L’escola té un objectiu clar: fer gaudir de la dansa a tothom que vulgui formar part de la gran família que avui dia és DRISS DANSA. Tots els nivells regulars inclouen la Base Tècnica i el Jazz-Funky. A més, l’escola ofereix classes de Contemporani, Ballet, Funky i Hip Hop per a totes les edats, i Iniciació a la dansa, a partir de 3 anys.

Cada any, l’escola organitza un Festival de fi de curs de gran format, en el qual s’hi representen coreografies de totes les disciplines impartides. El plat fort d’aquests festivals és a la segona part, en la que, alumnes i familiars esperen amb delit la representació coreogràfica d’un conte tradicional del que se n’han fet versions cinematogràfiques. Aquest esdeveniment se celebra al Teatre-auditori de Sant Cugat, i la participació dels alumnes és opcional.
CONTACTE

C/ Escola Pia, 71
08201 Sabadell - BCN
veure mapa