BALLET CLASSIC

Ballet Clàssic

Endinsa't en l'elegància del Ballet Clàssic!

El ballet clàssic és una de les formes de dansa més belles i tècnicament exigents del món.

Què és el Ballet Clàssic?

El Ballet Clàssic és una disciplina artística que es caracteritza per la seva gràcia, elegància i precisió tècnica. Originari del segle XVII, ha evolucionat al llarg dels anys mantenint sempre una gran exigència en la tècnica i l'expressió corporal. Es basa en moviments estructurats i posicions específiques que requereixen força, flexibilitat i control.

Beneficis del Ballet Clàssic

• Millora de la postura: La pràctica constant del ballet ajuda a corregir la postura corporal, enfortint la columna vertebral i els músculs de l'esquena.
  • Desenvolupament muscular: Treballa tots els grups musculars, millorant la força, la flexibilitat i la resistència.
  • Disciplina i concentració: Les classes de ballet fomenten la disciplina personal, la concentració i la perseverança.
  • Expressió artística: Permet desenvolupar la capacitat d'expressar emocions i sentiments a través del moviment i la música.
  • Confiança i autoestima: A mesura que els estudiants milloren les seves habilitats, guanyen confiança en si mateixos i en les seves capacitats.

Per a qui és el Ballet Clàssic?

El Ballet Clàssic és per a tothom, independentment de l'edat o el nivell d'experiència. A la nostra escola, oferim classes per a nens, joves i adults, des de nivell inicial fins a avançat. Cadascuna de les nostres classes està adaptada a les necessitats i capacitats dels nostres alumnes, garantint una progressió adequada i segura.

Què pots esperar en una classe de Ballet Clàssic?

• Escalfament i estiraments: Comencem amb exercicis suaus per preparar el cos i evitar lesions.
  • Tècnica de barra: Treballem els exercicis fonamentals del ballet a la barra, que ajuden a millorar l'alineació, l'equilibri i la força.
  • Centre i adagio: Moviments realitzats al centre de la sala que desenvolupen la fluïdesa i l'expressivitat.
  • Pirouettes i saltos: Treballem la tècnica dels girs i els saltos, millorant la coordinació i la força explosiva.
  • Coreografia: Aprenem seqüències de moviments i coreografies que combinen tots els elements treballats durant la classe.

Uneix-te a nosaltres i viu el Ballet Clàssic

No esperis més per descobrir la bellesa i la disciplina del Ballet Clàssic! Uneix-te a les nostres classes i deixa't portar per la màgia d'aquesta forma d'art única. Les nostres classes estan obertes tot l'any i estem encantats de rebre nous alumnes en qualsevol moment.

T'esperem a la nostra escola de dansa!

Driss dansa

DRISS DANSA neix l’any 2010, sota la direcció de Berta Guillem, qui, amb formació en Ballet clàssic, Modern Jazz i Funky a Barcelona, París i Londres, amb 10 anys previs d’experiència docent, i instruïda en àmbits com el coaching i l’assertivitat, decideix crear una escola de dansa al centre de Sabadell, davant l’emblemàtica Escola Pia, oferint un gran ventall de disciplines per a totes les edats i nivells, i on tothom hi és benvingut. L’equip personal del DRISS és la clau de l’èxit de l’escola. En constant formació, transmet cada dia la disciplina de la dansa en un ambient familiar i càlid. L’escola té un objectiu clar: fer gaudir de la dansa a tothom que vulgui formar part de la gran família que avui dia és DRISS DANSA. Tots els nivells regulars inclouen la Base Tècnica i el Jazz-Funky. A més, l’escola ofereix classes de Contemporani, Ballet, Funky i Hip Hop per a totes les edats, i Iniciació a la dansa, a partir de 3 anys.

Cada any, l’escola organitza un Festival de fi de curs de gran format, en el qual s’hi representen coreografies de totes les disciplines impartides. El plat fort d’aquests festivals és a la segona part, en la que, alumnes i familiars esperen amb delit la representació coreogràfica d’un conte tradicional del que se n’han fet versions cinematogràfiques. Aquest esdeveniment se celebra al Teatre-auditori de Sant Cugat, i la participació dels alumnes és opcional.
CONTACTE

C/ Escola Pia, 71
08201 Sabadell - BCN
veure mapa