Volem ser la teva escola de Dansa
Volem ser la teva escola de Dansa

Disciplines de dansa

INICIACIÓ A LA DANSA

(de 3 a 5 anys) Treballem la coordinació, el ritme i la psicomotricitat amb exercicis dinàmics i jocs. Introduïm les nocions bàsiques del ballet com la col·locació, respiració i actitud, i també els primers passos de jazz, finalitzant el curs amb una coreografia de ballet i una altra de jazz.

BALLET-JAZZ INFANTIL

A les classes de Ballet-Jazz Infantil, els alumnes de 6 a 7 anys treballen conjuntament la base tècnica i la dansa jazz-funky, assolint així la preparació per a, més endavant, poder escollir entre les diferents disciplines que oferim a l´escola.

JAZZ FUNKY

Dansa moderna que utilitza la tècnica del ballet clàssic, el contemporani i l´expressió corporal fusionant l´estil "jazz" amb el "funky-hip hop". Treballem l´elasticitat del cos, la tècnica i la fluïdesa coreogràfica a la barra, centre i terra.

BALLET CLÀSSIC

Amb el ballet clàssic assolirem consciència corporal i la base tècnica necessària per a qualsevol disciplina de dansa.

BASE TÈCNICA

Les classes de Base Tècnica són el complement de les classes de Jazz-Funky a tots els nivells. Es treballen diferents tècniques com la barra al terra, PBT per a treballar la memòria muscular, exercicis de ballet, elasticitat, col·locació i en dehors.

CONTEMPORANI

Partint de la dansa clàssica, es trenca amb la rigidesa inicial del cos. Es transmet una idea o concepte a través de la dansa.

JAZZ BÀSIC ADULTS

Classes dirigides a adults que no han ballat mai o tenen un nivell bàsic. No requereixen cap mena d´experiència i no hi ha limitació d´edat. Treballem l´elasticitat i enfortim la musculatura. Coreografies molt dinàmiques dels diferents estils de dansa jazz.

BALLET BÀSIC ADULTS

Treball de la tècnica de la dansa clàssica orientat a persones que mai n´han rebut formació. Una bona manera de posar-se en forma per a amants nostàlgics del ballet!

HIP HOP

Oferim classes de Hip Hop a partir dels 8 anys en amunt. Es treballen diferents tècniques d´aquest estil amb coreografies molt variades i enèrgiques.

+ Descarregar Horaris +

Benvinguts a Escoladedansasabadell.com DRISS.
Volem ser la teva escola de dansa

Driss dansa és una escola ubicada al centre de Sabadell compromesa amb l´ensenyament de qualitat.

Dirigida per Berta Guillem, dóna a l´alumne les eines bàsiques per a créixer artísticament, estimant la dansa i treballant la base tècnica de cada disciplina.

S´ofereixen classes de iniciació a la dansa, jazz-funky i liric, ballet, contemporani, teatre musical, jazz bàsic per adults, pilates, dansa oriental, flexibilitat i tonificació, hip hop...
Segueix-nos!

info@drissdansa.com
Tens algun dubte
Si vols preguntar-nos alguna cosa o que et truquem per nosaltres es un plaer

He llegit la clàusula d'Informació sobre Protecció de Dades. I vull rebre informació d'interès per mitjans electrònics *. * (Sense el consentiment de pluralitat de finalitats atorgat per a cadascuna d'elles de manera específica i inequívoca, no ens podrem posar en contacte amb vostè.)